OFERTA

Animacje reklamowe

Technologia 3D, czyli sposób tworzenia obrazu w trzech wymiarach, jest powszechnie znana i używana w dzisiejszych czasach (w produkcjach kinowych, filmach instruktażowych, prezentacjach). Warto wykorzystać ją również w tworzeniu spotów promocyjnych firmy. Z pewnością będzie to ciekawy sposób na promowanie oferty poprzez pokazanie produktów z opisem lub przedstawienie misji przedsiębiorstwa. Na pewno lepiej przyciągnie uwagę potencjalnych klientów niż standardowy film lub nieruchomy obraz.

Za pomocą animacji reklamowej możemy też objaśnić jakiś skomplikowany proces wraz ze zilustrowanymi przykładami; może to być mechanizm działania wybranego urządzenia lub droga do wytworzenia produktu.

Animacje reklamowe mogą mieć szczególnie dobre zastosowanie w mediach społecznościowych, z których obecnie korzysta większość osób, dzięki nim można dotrzeć do dużej liczby potencjalnych klientów w różnych grupach wiekowych. Na tego rodzaju platformach „walczy się” obrazem o zwrócenie uwagi odbiorcy, a treści trzeba przekazać zwięźle i w interesujący sposób, więc animacja reklamowa z pewnością zda tam egzamin.

Inną zaletą tego typu produkcji jest to, że tworzymy ją w bardzo realistycznie wyglądającym obrazie, dzięki czemu możemy ożywić wszystkie pomysły, których w standardowym filmie nie dałoby się zrealizować – ogranicza nas jedynie wyobraźnia.

Jak wygląda proces tworzenia animacji reklamowej?

  • Prace rozpoczynamy od poznania oczekiwań naszego klienta oraz przygotowanego przez niego gotowego scenariusza, możemy też napisać go wspólnie dzieląc się najlepszymi pomysłami.
  • Następnie przygotowujemy scenopis złożony z obrazków, który będzie wyznaczał kierunek tworzenia scen projektu.
  • Później kreujemy pierwszy zarys oraz atrakcyjną wizualnie szatę graficzną dobrze współgrającą z wizerunkiem firmy.
  • Kolejnym krokiem jest akceptacja klienta.
  • Dalej, miejsce ma uzupełnienie projektu o szczegóły oraz dodanie pełnej ścieżki dźwiękowej.
  • Potem dzielimy się efektem końcowym z klientem i weryfikujemy, czy jest w pełni satysfakcjonujący. Jeśli tak, to projekt gotowy! A jeśli nie, to wprowadzamy potrzebne zmiany.

Jak widzisz, możemy połączyć nasze pomysły i stworzyć projekt animacji będącej świetnym środkiem przekazu. Dostrzeż potencjał marketingowy oraz artystyczny w animacji reklamowej i wykorzystaj ją jako skuteczne narzędzie do promocji!